Leesclub Makkelijk Lezen

Lezen is leuk. Samen lezen is nog leuker. Ook als je moeite hebt met lezen. Daarvoor is de Leesclub Makkelijk Lezen. We hebben boeken die leuk zijn voor iedereen. Op een makkelijk niveau. Je mag de leesboeken mee naar huis nemen. De Leesclub Makkelijk Lezen is voor volwassenen die beter willen leren lezen.


Activiteit gegevens

Deze activiteit vindt plaats van 27 juni 2024 tot en met 19 december 2024. De eerstvolgende keer is op 25 juli 2024 10:00

  • Locatie: Forumbibliotheek Beijum
  • Categorieën: ,
  • Toekomstige data: